História platieb - platba za celý deň (všetky cesty sa pri platbe bezkontaktnou kartou zúčtujú raz denne) + rozpis jednotlivých ciest vrátane ich ceny:

Pri autobusoch sa neuvádza trasa, keďže sa nezisťuje - cena je jednotná pre všetky vzdialenosti. Niektoré cesty majú zníženú, alebo nulovú hodnotu, lebo Transport for London aplikuje daily capping a weekly capping, teda maximálnu sumu ktorú cestujúci zaplatí za deň/týždeň - tá je približne na úrovni denného/týždenného lístka na príslušné zóny a druh dopravy. Ako deň sa rozumie obdobie 4:30-4:29 (relevantný je čas nástupu), ako týždeň obdobie od pondelka 4:30 do nasledujúceho pondelka 4:29.
Podrobnosti o konkrétnej ceste:
Táto cesta bola realizovaná 30.3.2015 - systém však cesty s nástupom do 4:29 považuje za cesty z predchádzajúceho dňa. Cestujúci má prostredníctvom tlačidla na konci stránky možnosť kontaktovať dopravcu ohľadne danej cesty (napr. sťažnosť, alebo reklamácia týkajúca sa platby). Cesta má nulovú hodnotu, lebo Transport for London aplikuje daily capping a weekly capping, teda maximálnu sumu ktorú cestujúci zaplatí za deň/týždeň - tá je približne na úrovni denného/týždenného lístka na príslušné zóny a druh dopravy. Ako deň sa rozumie obdobie 4:30-4:29 (relevantný je čas nástupu), ako týždeň obdobie od pondelka 4:30 do nasledujúceho pondelka 4:29.
Podrobnosti o konkrétnej ceste, ktorá zahŕňala prechod medzi rôznymi časťami stanice po verejnom priestranstve a tiež manuálnu úpravu údajov (viac nižšie):
Systém sám spároval dve časti cesty, hoci cestujúci v stanici Lewisham opustil uzavretý priestor železničnej stanice. Cenu následne vypočítal ako keby išlo o jednu cestu, teda nepočítal cestovné samostatne za každý úsek. Údaj o výstupe v stanici Tower Gateway je upravovaný manuálne - cestujúci si zabudol po vystúpe označiť čipovú kartu (systém DLR nemá turnikety). V takomto prípade dopravca účtuje maximálne možné cestovné zo stanice nástupu (resp. výstupu ak cestujúci zabudol kartu priložiť pri nástupe a počas jazdy nedošlo ku kontrole lístkov), pričom však raz mesačne umožňuje cestujúcemu údaje doplniť cez internet, alebo zákaznícku linku a navyše zaplatenú čiastku následne refunduje znížením budúcich platieb, alebo vráti peniaze priamo na platobnú kartu (ak cestujúci v ďalších dňoch necestuje). Cesta má zníženú hodnotu, lebo Transport for London aplikuje daily capping a weekly capping, teda maximálnu sumu ktorú cestujúci zaplatí za deň/týždeň - tá je približne na úrovni denného/týždenného lístka na príslušné zóny a druh dopravy. Ako deň sa rozumie obdobie 4:30-4:29 (relevantný je čas nástupu), ako týždeň obdobie od pondelka 4:30 do nasledujúceho pondelka 4:29.
PDF výpis jázd, ktorý je možné vygenerovať v zákazníckom konte na internete za obdobie posledných 7 dní, alebo jedného z posledných 12 mesiacov:

Podrobnosti o konkrétnej ceste, ktorá nemá kompletné údaje (a čaká na vybavenie reklamácie):
Údaj o výstupe chýba - k jazde je priradené iba jedno označenie karty, namiesto dvoch (nástup/výstup; použitý systém DLR nemá turnikety, len čítačky kariet na nástupištiach). V takomto prípade dopravca účtuje maximálne možné cestovné zo stanice nástupu (resp. výstupu ak cestujúci neoznačil kartu pri nástupe a počas jazdy nedošlo ku kontrole lístkov), pričom však raz mesačne umožňuje cestujúcemu údaje doplniť cez internet, alebo zákaznícku linku a navyše zaplatenú čiastku následne refunduje znížením budúcich platieb, alebo vráti peniaze priamo na platobnú kartu (ak cestujúci v ďalších dňoch necestuje). V tomto prípade údaje ešte doplnené nie sú, zákazník ich však už poskytol a prebieha jednodňová lehota na vybavenie reklamácie. Ide o reklamáciu nad rámec jednej možnej mesačne, lebo v tomto prípade išlo o chybu systému na strane Transport for London - postup vybavenia prostredníctvom zákazníckeho centra je však rovnaký (nie je však možné priame doplnenie údajov na internete - treba použiť kontaktný formulár).